Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-04-2024, 19:02 door Anoniem

Door Anoniem: @Anoniem 4:36:Bedankt voor je uitzoekwerk. Ik kon eerst de ideal.nl niet bereiken want op mijn tor router krijg ik van ideal een 403-Forbidden , zonder weinig info of personalisatie. Ze bannen dus alle tortraffic op hun site zonder even een custom 403 page te maken , wat 5 min werk is. Dit is uiterst onprofessioneel. Ik krijg, gewoon vanaf mijn thuisrouter, op elke pagina een melding dat de pagina "helaas" niet is gevonden ... Wél menu's boven- en onderin de pagina, maar welke link ik ook klik ^^ "helaas" niet gevonden. Ik denk dat ik dat profiel maar oversla. Je ideal profiel zal in je bank app komen te staan. Rabo heeft het al. ING en anderen volgen nog. Je vult je profiel in in je eigen bankapp, die delen het vervolgens met de centrale Ideal database , en die delen het met de webshop. Lijkt me dat ideal betalingverwerker overeenkomsten heeft met Klarna en Mollie, en die weten uiteraard wel je IBAN, zij betalen de webshop als Ideal kan valideren dat je voldoende saldo hebt via je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha