Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-09-2013, 17:48 door Anoniem

Door Briolet: Door Anoniem: Wat ik had gedaan: Het probleem wat ik er mee had is dat ik zelf nooit geld kan overmaken door maar 2x mijn code in te voeren. Het zijn bij mij altijd minimaal 3x. - 1x voor het inloggen - 1x voor het aanmaken van een betaalopdracht als het rekeningnummer niet in mijn adresboek staat - 1x om alle betalingen te verzenden. ... Nu begreep ik dat er ook nog de identifier1 in omloop is. Ik kan me dat ding bijna niet meer herinneren. Ik ben het er wel mee eens dat het een fout van de bank is dat ze die nu nog steeds toestaan als die echt minder veilig is. Volgens mij gebruiken we de identifier2 al bij de vorige betaalcomputer en dat moet dus al meer dan 6 jaar zijn. Ik gebruikte toen een E-identifier 1. Uiteraard heb ik deze daarna meteen vervangen door een E-identifier 2 voor zowel mijn ouders en mijzelf. Maar zelfs dan kan ik mij voorstellen dat als alles klopt: webadres, juiste certificaat, thema, geen taalfouten dat je hoogstens misschien het een beetje vreemd vind dat de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha