Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-09-2013, 11:16 door Anoniem

Door Briolet: tijdens het inloggen op internetbankieren een melding dat er problemen met de website zijn. Als ze opnieuw probeert in te loggen 'hangt' het scherm. Het klopt dat dit tijdens de uitzending verteld werd, maar dit kan nooit kloppen. Ze moet de hele tijd ingelogd geweest zijn. Om geld over te maken moet je minimaal 2x je code invoeren en als ze tussendoor uitgelogd was, was die teller bij de volgende inlog weer bij 1 begonnen. In de uitzending beweert de dame dat ze steeds heel zorgvuldig geweest is, maar toch is ze niet direct uitgelogd toen ze iets geks merkte na de eerste inlog. Ik merk ook wel eens iets ongebruikelijks en log dan direct uit. En af en toe bel ik dan zelfs de bank om opheldering te vragen. Dus dat 'helemaal zorgvuldig' wat de dame beweert klopt al niet. Goh wat ben jij goed zeg! Maar dan snap je misschien ook wel dat als een dame een website bezoekt en die is een beetje traag, dat ze dan niet meteen gaat denken "er zal wel malware op de computer zitten, gauw uitloggen!". Al ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha