Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-05-2011, 15:58 door Anoniem

Door Anoniem: Het zou met niet verbazen als dit de KPN is. Heb daar kort als externe gewerkt en in die korte periode heb ik twee grote breaches meegemaakt die ook bewust onder de pet werden gehouden. We moesten er alles aan doen om te voorkomen dat PR/Marketing er lucht van kreeg, want als die zoiets horen dan breekt er totale paniek uit (ze zijn als de dood voor negatieve publiciteit). Dus (ook als het niet over KPN gaat), misschien is het een idee om eens met PR of Marketing te gaan babbelen. Ze hebben dan misschien de ballen verstand van techniek, maar ze snappen dondersgoed wat negatieve publiciteit kan doen én ze hebben vaak vele lijntjes en touwtjes door de organisatie lopen. Tja, en ik heb het bij een andere ISP gezien, voordat deze door KPN gekocht werd. Helaas is de KPN echt niet de enige mogelijke kandidaat. Deze reactie is namelijk standaard ingeprogrammeerd bij managers - ik heb ook elders (zoals bij een veiligheidsministerie en een heel grote niet-staatsbank) hetzelfde meegemaakt. gewoon: ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha