Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-05-2011, 11:18 door cjkos

Door Anoniem: "Het verzamelen van bewijs is leuk en aardig, maar als dat te lang duurt kunnen ze je alsnog verantwoordelijk houden voor het instant houden van de situatie. Dat de situatie al een aantal maanden duurt spreekt in elk geval niet in je voordeel." Je bent daar als systeembeheerder niet voor verantwoordelijk, indien dat voortvloeit uit het beleid van de directie. Zij zijn degenen met mandaat die de verantwoordelijkheid dragen voor de situatie. Indien een bedrijf bijvoorbeeld alleen illegale software gebruikt, omdat de directie dat graag wil, dan ben je daar als systeembeheerder ook niet voor verantwoordelijk. Of denk je dat je, op eigen houtje achter de rug om op kosten van het bedrijf licenties aan kan gaan schaffen ? ;) Uit niets blijkt dat het hier aan de directie ligt, maar aan de baas van de persoon in kwestie. Die kan om persoonlijke redenen het niet aan de klok wil hangen, bijvoorbeeld omdat er 'net' binnenkort een promotie of salarisverhoging in het verschiet ligt of ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha