Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-03-2010, 20:45 door Anoniem

Door Walter: Door SirDice: Door Anoniem: Klant: Dat accepteer ik niet. Ik wil NU jou manager spreken! Manager: U heeft getekend voor die voorwaarden. Dan had u een andere SLA af moeten spreken. Ik verbind u wel even door met onze sales afdeling. Daar kunt u een test server bestellen en over een andere SLA onderhandelen. Goedemiddag. Dat zou wel de reactie van een goede manager moeten zijn. Helaas zijn die er niet bij alle bedrijven (waar ik nu zit gelukkig wel). Wij hebben onlangs ons patch management ook aangepast hierop. We geven de klanten 3 opties: 1: Geen testomgeving, is gratis, weinig garanties, weinig zekerheid. Bij problemen heeft de klant de updates zelf goedgekeurd en is het eigen risico. 2: Generieke testomgeving, is vrij goedkoop. Dit omvat een generieke serverinstallatie van Windows. Dus 1 exchange server, 1 sql server, 1 domain controller en nog wat andere mogelijkheden, maar geen klantspecifieke software. Risico is kleiner, omdat wij hier de patches op testen, gaat dit mis worden ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha